A firma de moda Benetton é noticia dunha nova campaña que pretende premiar os mozos desempregados con boas ideas. Especificamente, United Colors of Benetton ofrece 100 bolsas de estudo por valor de 5.000 € cada para financiar proxectos empresariais de 100 mozos que están desempregados.
Proxectos que son máis susceptibles de seren escollidos son aqueles que causan maior impacto social; serán elixidos 100 proxectos a través de votación en liña na internet . Poden participar neste concurso, persoas entre 18 e 30 anos, en calquera lugar do mundo e que están desempregados. Quen está interesado nesta iniciativa deben enviar os seus pedidos e da idea do proxecto para a Fundación Unhate.
O prazo de presentación é dende o 18 de setembro ata o 14 de outubro de 2012.
O presidente do grupo Benetton, Alessandro Benetton dixo “na historia do mundo, as grandes invencións, grandes líderes, grandes diferenzas foron sempre feitas por persoas de menos de 30 anos”.
Finalmente, o obxectivo da marca é transmitir que hai unha mocidade comprometida e apaixonada, que ten o desexo de atopar traballo para un futuro mellor.
Nesta última campaña de Benetton, que busca “o desempregado do ano,” utilizáronse imaxes de mozos de todo o mundo, en paro e con roupae formal, o que intenta demostrar que os desempregados non son “un ser inútil ou preguiceiro, senón un enorme capital humano “.
Alessandro Benetton, dixo que esta campaña foi inspirada por un grupo de 50 expertos da empresa que presentou estatísticas que mostran que máis de 100 millóns de persoas entre 15 e 29 anos estaban desempregados en todo o mundo.
Deixar unha resposta