A xornada xira entorno a “Las nuevas estrategias de comercialización de los productos turísticos en áreas costeras” e será impartida polo profesor D. Domèneq Biosca Vidal, experto en xestión turística e “Medalla ao Mérito do Coñecemento Turístico” concedida polo Ministerio de Industria, Turismo e Comercio do Goberno de España, “Premio Nacional de Hostalería”, “Premio ao Experto Turístico máis Prestixiado, así como tamén o “Premio ao Mellor Conferenciante – Comunicador de Coñecementos Turísticos”.
Nestas ponencias vanse a presentar unha serie de iniciativas e actuacións que están encamiñadas e dirixidas a unha gran variedade de sectores como son o turismo, o mar, a conserva, hostalería e restauración, hospedaxe e aloxamento e o comercio, entre outros.
Programa
Fecha de celebración: 4 de xuño 2013
Lugar: Auditorio do Concello de Riveira. Praza dos Mariñeiros
10.00h Acto de presentación:
Intervención do Alcalde de Riveira, D. Manuel Ruiz Rivas; Intervención de representantes da Xunta de Galicia.
10.15h Intervención del Profesor experto en xestión turística e “Medalla al Mérito del Conocimiento Turístico” concedida por el Ministerio de Industria, Turismo y Comercio – Gobierno de España D. Domèneq Biosca Vidal.
10.30h As novas estratexias de comercialización de productos turísticos derivados da pesca. Novos nichos de mercado no turismo mariñeiro”.
1º Tema:
- Cales son os cambios do mercado de demanda ao mercado de oferta que nos rodean.
- Cales son os cambios mentais que tenemos que aprender para aproveitar as novas oportunidades.
2º Tema:
- A novos clientes, novas expectativas.
- Sen socio non hai negocio turístico.
- O cliente esixe a súa TALLA das expectativas
- Como crear e posicionar unha marca para ter clientes.
- As novas canles de comercialización para atraer aos clientes.
11.45h Pausa Coffeebreak
12.00h Continxencias na comercialización e organización dos productos turísticos relacionados co turismo pesqueiro.
- Cuando se dobran as ventas internas se multiplican por 3 a aportación ao marxe.
- Como convertir as mesas, os mostradores e as habitacións en puntos de venta.
- Como convertir aos empleados en ANFITRIÓNS, VENDEDORES, PROACTIVOS E POLIVALENTES.
- As técnicas para tentar aos clientes.
- Como saber si somos caros ou baratos.
13.00h Proxeción Didáctica:
- As “102” ESCENAS CON CASOS REAIS DE BOAS E MALAS relacións dos nosos profesionaiss cos clientes.
- “Buscando Sonrisas”, base do programa “TODOS CONQUISTANTO AOS CLIENTES FIDELIZÁNDOOS PARA CONVERTILOS EN RECOMENDADORES POSITIVOS – PROACTIVOS!
14.00 Fin da xornada.
Inscricións e información en :
Centro de Interpretación do Parque de San Roque
Tel. 686587000
Deixar unha resposta